Chicharito - "Saya Mengagumi Islam dan Nabi Muhammad SAW"

Assalamualaikum, pernah menjadi isu hangat bila mana Javier "Chicharito" Hernandez adalah seorang Muslim . Isu ini bermula sejak 2008 lagi apabila penyokong Manchester United mempersoalkan cara beliau berdoa . Bukan saja Chicharito , malah Lionel Messi pun pernah dikatakan sudah menjadi muslim dengan namanya Lionel Hassan Messi dan tahun 2011 heboh menyatakan yang Messi akan masuk Islam selepas bulan Ramadhan .

Sebenarnya agama Chicharito adalah Roman Katholik . Menurut makluman peminat dalam blog memberitahu , sememangnya cara orang Roman Katholik seperti itu . Tu admin x sure sangat lah . Lihat gambar di bawah dan pengakuan Chicharito.




Chicharito tidak pernah melakukan cross seperti yg dilakukan Kristian . Gambar dibawah ini sering di salah anggap oleh masyarakat Malaysia kerana kononnya 'C' yg dilakukannya setelah menjaringkan gol adalah cross .

'C' bermaksud Chicharito
Pengakuan oleh Chicharito di CNN ; "Saya bukan Muslim , tapi saya mengagumi Nabi Muhammad S.A.W dan Islam"

Dengan persoalan yang asyik ditimbulkan oleh peminat , maka dengan ini sudah jelaslah pengakuan daripada Chicharito atau nama sebenarnya Javier Hernandez Balcazar . *Berdoa agar diberikan hidayah kepada Chicharito*

Dapatkan Poster Chicharito , Poster Kalendar 2013 Mega Man City , dan lain2 dalam Majalah WISEL bil. 301 .

0 comments:

Free Auto Malaysia Backlinks Free Auto Malaysia Backlinks Free Auto Backlinks Free Autom Backlink Generator Free Backlinks Kedai Backlink,Backlink Percuma Free Auto Backlinks