Sarawak, Harimau Muda A Bertemu Dalam Perlawanan Persahabatan 28 Dis

Assalamualaikum, KUCHING, 18 Dis - Persatuan Bola Sepak Sarawak (FAS) akan menjadi tuan rumah kepada pasukan kebangsaan bawah 23 tahun, lebih dikenali sebagai Harimau Muda A, dalam satu perlawanan persahabatan di Stadium Negeri di Petra Jaya di sini pada 28 Dis.

Presiden FAS Datuk Sudarsono Osman berkata FAS menerima pengesahan rasmi tentang perkara itu daripada FAM malam tadi.

"Harimau Muda A bimbingan jurulatih Ong Kim Swee, yang bermain dalam Liga S (Singapura), dan menduduki tempat keempat, sudah tentu merupakan rakan latihan yang baik bagi Sarawak Team baharu kami, sebelum mereka beraksi pada Liga Premier 2013 yang dijadual bermula pada 7 Jan.

"Ia juga memberi peluang baik kepada peminat kami untuk membuat previu tentang pasukan kami bagi 2013. Kami harap para penyokong dan peminat kami akan datang beramai-ramai ke stadium, bukan saja untuk menyaksikan pemain kebangsaan masa depan kita, tetapi juga untuk menyokong dan memberi semangat kepada Sarawak Team.

"Kehadiran peminat secara beramai-ramai akan menaikkan semangat pasukan kami yang majoritinya terdiri daripada pemain musim lepas. Perkara paling dinanti-nantikan ialah kepulangan bintang tempatan kami, Joseph Kalang Tie yang sebelum ini bermain dengan pasukan di Semenanjung," katanya di sini Selasa. - Bernama

0 comments:

Free Auto Malaysia Backlinks Free Auto Malaysia Backlinks Free Auto Backlinks Free Autom Backlink Generator Free Backlinks Kedai Backlink,Backlink Percuma Free Auto Backlinks